Restauracja: Już otwarta! Wt-Sb 13:00–22:00, Nd 12:00–22:00
Rezerwacje: +48 505 795 196

Pytania i odpowiedzi

Zapraszamy do zapoznania się z naszą szeroką ofertą poprzez lekturę, najczęściej zadawanych pytań.
SPIS TREŚCI

Przestrzeń i wystrój / Sala

  • Iloma salami dysponuje lokal?

    Są 3 sale o różnej wielkości..

  • Jaką ilość gości pomieści dana sala?

    Największa sala pomieści maksymalnie 120 gości (powierzchnia 300 m2), średnia 45 (powierzchnia 100 m2), a najmniejsza 30 (powierzchnia 60 m2)..

  • Czy sale mieszczą się na parterze, czy na piętrze?

    Sala duża i mała znajdują się na parterze, sala średnia na piętrze..

  • Czy w tym samym czasie w lokalu będzie odbywać się inne przyjęcie?

    Tak, może odbywać się drugie przyjęcie..

  • Czy sala posiada okrągłe czy prostokątne stoły?

    Sala posiada prostokątne oraz okrągłe stoły (okrągłe za dopłatą)..

  • Kto decyduje o rodzaju i układzie stołów?

    Doradzamy, jakie stoły i ich układ będzie najlepszy dla danej ilości gości, ale decyzję podejmuje Para Młoda..

  • Czy sala posiada alternatywne źródło zasilania w razie awarii?

    Tak, jest agregat..

  • Czy sala oferuje szatnię?

    Tak, jest szatnia przy wejściu na salę..

  • Czy sala posiada klimatyzację?

    Tak, sala posiada klimatyzację..

  • Czy sala posiada nagłośnienie?

    Posiada nagłośnienie do muzyki odtwarzanej, natomiast zespół lub DJ zapewniają własne nagłośnienie..

  • Czy sala posiada sprzęt audiowizualny?

    Tak, jest dostępny ekran i rzutnik..

  • Czy sala posiada dodatkowe oświetlenie?

    Tak, jest dostępne oświetlenie ledowe, podsufitowe w różnych kolorach..

  • Gdzie znajdują się toalety dla gości?

    W korytarzu na przeciw sali, są dostępne dwie toalety damskie i jedna męska..

  • Czy sala oferuje koszyczek ratunkowy dla gości w łazience?

    Para młoda może przygotować koszyczek i umieścić go w łazience, natomiast obsługa świadczy niezbędną pomoc w trakcie wesela..

  • Gdzie znajduje się kuchnia?

    Kuchnia znajduje się bezpośrednio przy sali restauracyjnej..

  • Gdzie jest miejsce dla orkiestry, DJ?

    Miejsce dla muzyków zazwyczaj znajduje się przed barem..

  • Jak wygląda i jak duże jest miejsce do tańczenia?

    Są parkiet i płytki. Miejsce jest wystarczające dla 100 osób (duża sala)..

  • Czy sala udostępnia sztalugi na rozkład stołów?

    Tak.

  • Czy jest pomieszczenie, w którym będzie można bezpiecznie przechować prezenty?

    Tak, apartament nowożeńców..

  • Czy jest strefa dla palaczy?

    Tak, są dwa miejsca i dostępny taras..

  • Czy sala jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych?

    Jest jedna toaleta dla osoby niepełnosprawnej. Przy wejściu do restauracji nie ma progów..

Przestrzeń i wystrój / Udogodnienia dla rodziców

  • Czy sala posiada foteliki dla dzieci?

    Tak.

  • Czy sala przygotowuje miejsce do zabawy dla dzieci?

    Jeśli jest potrzeba to tak..

  • Czy jest miejsce do przewijania?

    Tak, przewijak w toalecie..

  • Czy jest miejsce dla matek karmiących?

    Tak, jest pokój do karmienia..

Przestrzeń i wystrój / Dekoracja sali i ogrodu

  • Jakie dekoracje są w cenie?

    W cenie jest dekoracja stołu tj. obrusy, organza, świeczniki, serwetki, mały napis Love na stole prezydialnym..

  • Jakie dekoracje można wynająć za dodatkową opłatą?

    Za dodatkową opłatą można wynająć pokrowce z wstążkami, kwiaty, bukiet na stole prezydialnym, dekorację tarasu, duży napis love, balony..

  • Czy kwiaty są sztuczne czy żywe?

    Kwiaty są żywe..

  • Czy jest wybór kolorów kwiatów i pokrowców?

    Jest wybór kolorów kwiatów i wstążek do pokrowców. Pokrowce zawsze są białe..

  • Czy jest możliwość samodzielnej dekoracji sali/ tarasu?

    Tak.

  • Czy udostępniane są wazony, świeczniki?

    Tak.

Przestrzeń i wystrój / Estetyka stołu

  • Jak wygląda porcelana, szkło, typowe nakrycie?

    Biała wypolerowana porcelana firmy Rak, szkło firmy Krosno..

  • Jakie są kolory obrusów, serwetek?

    Obrusy są białe bądź kremowe, serwetki w różnych kolorach..

  • Czy przed weselem kelnerzy mogą rozstawić winietki na stole?

    Tak, mogą rozstawić według listy..

Organizacja i obsługa zabawy / Przygotowania Pary Młodej

  • Czy oferują Państwo kontakty do godnych polecenia usługodawców?

    Tak, możemy przekazać kontakty do DJ-a, wodzireja, zespołu, fotografa, kamerzysty..

  • Kiedy mogą na salę wejść inni usługodawcy?

    4-5 godzin przed weselem..

  • Czy zespół może przetestować sprzęt?

    Tak.

  • Czy w sali można przećwiczyć pierwszy taniec?

    Tak.

Organizacja i obsługa zabawy / Obsługa wesela

  • Czy za organizację wesela będzie odpowiedzialny jakiś konkretny pracownik?

    Tak, opiekun wesela..

  • Czy będzie on obecny w trakcie wesela?

    Tak.

  • Na jaką liczbę gości przypada jeden kelner?

    1 na 20 osób + 1
    Liczba kelnerów jest wystarczająca do synchronicznego podawania posiłków na stoliki i uzupełniania braków na bieżąco..

  • Czy można zwiększyć ilość kelnerów i za jaką dopłatą?

    Tak, można, za dopłatą 300 zł..

  • Czy jest osoba odpowiadająca za czystość toalet w trakcie wesela?

    Tak.

Organizacja i obsługa zabawy / Przebieg wesela

  • Jak wygląda powitanie młodej pary i gości weselnych?

    Kelner wita parę chlebem i solą..

  • Jakie atrakcje dodatkowe może zaproponować lokal?

    - Pokaz ujeżdżeniowy
    - Fotobudkę
    - Pokaz barmański
    - Pokaz tańca
    - Taniec z ogniem
    - Koncerty na harfie, saksofonie, smyczkach.

  • Czy są atrakcje dla dzieci / animator?

    Tak, jest animator, plac zabaw. Jest możliwość zorganizowania przejażdżki kucykiem..

  • Czy istnieje możliwość wprowadzenia dodatkowych atrakcji na zewnątrz, jak sztuczne ognie, lampiony?

    Tak, jest taka możliwość, na początku zabawy..

  • Do której godziny może potrwać zabawa?

    Do godziny 4 w cenie..

  • Ile wynosi opłata za przekroczenie czasu?

    500 zł za godzinę..

Organizacja i obsługa zabawy / Poprawiny

  • Czy jest możliwość zorganizowania poprawin?

    Tak.

  • Jaka jest cena za osobę na poprawinach i co wchodzi w jej zakres?

    Cena jest elastyczna, w zależności od zakresu oferty..

  • Co na poprawinach jest przygotowywane na świeżo, a co podawane z wesela

    Wszystko na świeżo, ewentualnie jedynie ciasto z wesela..

Ceny i menu weselne / Cena

  • Jaka jest cena za osobę dorosłą?

    W zależności od pakietu od 140 do 350 zł..

  • Jaka jest cena za dziecko?

    Do 3 lat bezpłatnie, 4-6 lat 50%.

  • Jaka jest cena za usługodawców?

    80% określonej ceny..

  • Czy oferowane są zniżki za wesele w tygodniu?

    Dysponujemy ofertą na dni tygodnia, w cenie 140-160 zł..

  • Czy w cenie jest przywitanie chlebem i solą?

    Tak.

  • Czy w cenie jest szampan powitalny i kieliszki do stłuczenia?

    Tak, oferujemy również szampan dla dzieci..

  • Kto ponosi koszty ewentualnych zniszczeń (np. potłuczenia elementów zastawy)?

    W jednostkowych przypadkach restauracja, w masowych goście..

  • Za co mogą być pobrane dodatkowe opłaty?

    Za wniesienie własnego ciasta oraz alkoholu..

Ceny i menu weselne / Menu

  • Czy można zorganizować degustację?

    Tak.

  • Jak wygląda przykładowe menu?

    Prosimy o kontakt w celu przesłania aktualnych pakietów menu lub zapraszamy do restauracji..

  • Czy istnieje możliwość modyfikacji menu?

    Tak.

  • Ile posiłków ciepłych jest serwowanych?

    W zależności od pakietu – obiad i 2 lub 3 kolacje..

  • Co jaki czas są podawane dania na salę?

    W zależności od czasu trwania, co 1,5 – 2 godziny..

  • W jakiej formie są podawane posiłki? Na półmiskach czy na talerzach?

    Obiad na półmiskach, kolacje talerzowo, ostatnia kolacja jako bufet..

  • Czy cena za talerzyk zawiera także ciasta, tort, owoce i napoje?

    Zawiera napoje (oprócz gazowanych) i owoce. Ciasta i tort są płatne osobno lub znajdują się w wyższych pakietach..

  • Jakie napoje znajdują się w ofercie i jak są rozliczane?

    Woda, soki, herbata, kawa są w cenie i dostępne bez ograniczeń przez całe wesele. Napoje gazowane są dodatkowo płatne wg zużycia lub limitu na osobę..

  • Czy istnieje możliwość zamówienia dodatkowych atrakcji - jakich?

    - słodki stół
    - wiejski stół
    - bufet śródziemnomorski
    - fontanna czekoladowa
    - grill
    - udziec.

  • Co zawiera wiejski stół?

    - salcesony
    - pasztety
    - pieczony boczek
    - swojskie szybki
    - smalczyk
    - swojska kiełbasa
    - dipy
    - pieczywo.

  • Co zawiera słodki stół?

    - musy owocowe i czekoladowe
    - muffinki
    - tarta czekoladowa, cytrynowa
    - bezy
    - eklerki
    - ptysie.

  • Czy istnieje możliwość podania odrębnych dań dla osób na dietach (wegańskich, bezmlecznych, bezglutenowych)? Czy trzeba za nie dopłacać?

    Tak, jest możliwość. Zamiennie do pakietu..

  • Czy jest możliwość wniesienia na wesele jedzenia przygotowanego poza salą (przygotowanego przez innych usługodawców/przez rodzinę)? Czy musimy przedstawić paragony potwierdzające wytwórcę produktu?

    Nie można wnosić własnego jedzenia, jedynie ciasta..

  • Czy ciasta są cenie?

    Jedynie w najwyższym pakiecie..

  • Czy jest możliwość zamówienia ciast?

    Tak, jest możliwość zamówienia. Wcześniej zachęcamy do degustacji i wyboru ciast w cukierni (Piekary Śląskie)..

Ceny i menu weselne / Tort

  • Czy lokal oferuje tort?

    Tak.

  • Czy tort weselny jest w cenie?

    Nie.

  • Czy jest możliwość spróbowania tortu?

    Tak, jest możliwa degustacja..

  • Jakie smaki są dostępne?

    - Ananas z mango
    - Orzech włoski + gruszka + whisky
    - Porzeczka z truskawką.

  • Czy przywożąc własny tort płacimy za jego przechowanie, podanie, pokrojenie?

    Nie.

Ceny i menu weselne / Alkohol

  • Czy można zamówić alkohol w restauracji? W jakiej cenie?

    Tak, jest możliwość zamówienia.
    Wódka w cenie 40 zł / 0,5 l (Wyborowa, Bols, Stock) lub 50 zł / 0,5 l (Finlandia), wino półwytrawne białe i czerwone 45 zł / butelka, piwo 8 zł / 0,5 l.

  • Czy istnieje możliwość przywiezienia własnego alkoholu?

    Tak.

  • Czy wiążą się z tym dodatkowe koszty jak korkowe?

    Tak, 10 zł osobę dorosłą..

  • Co obejmuje opłata korkowa?

    Przechowanie, podanie, szkło, coolery na stół..

  • Ile wcześniej można przywieźć alkohol?

    1-2 dni.

  • Czy będzie udostępniona lodówka na przechowanie alkoholu?

    Tak.

  • Czy sala udostępnia dodatkowe szkło na własne alkohole?

    Tak.

  • Czy są coolery na stół?

    Tak, z lodem.

  • Czy obsługa roznosi alkohol?

    Tak.

  • Czy obsługa przygotowuje drinki?

    Tak, jest kelner przeszkolony w tym zakresie..

Ceny i menu weselne / Jedzenie po weselu

  • Czy pozostałe jedzenie jest pakowane?

    Tak, jest pakowane..

  • Czy pojemniki na jedzenie są w cenie?

    Są dodatkowe płatne lub można przywieźć własne..

Formalności / Umowa i płatności

  • Czy istnieje możliwość wstępnej rezerwacji daty?

    Tak, do momentu aż ktoś zapyta o termin..

  • Kiedy należy podpisać umowę?

    Zależy od Pary Młodej..

  • Jakiej wysokości zadatek jest wymagany?

    20% od ceny (ilość gości x wstępna cena wesela)..

  • Kiedy należy wpłacić zadatek?

    Do 6 dni od podpisania umowy..

  • Jakie są warunki zwrotu zaliczki?

    Zadatek jest bezzwrotny.

  • Czy przy rezygnacji z terminu ponoszone zostają jakieś koszty?

    Tylko zadatek.

  • Do kiedy można dokonywać zmian w ustaleniach?

    Tydzień przed weselem..

  • Kiedy następuje rozliczenie kosztów wesela (przed czy po)?

    Całkowite po.

  • Jakie przyjmowane są formy płatności?

    Karta / gotówka.

Formalności / Liczba gości

  • Kiedy należy podać ostateczną ilość gości?

    Tydzień przed weselem..

  • Czy w umowie jest ograniczenie co do minimalnej liczby gości na weselu?

    Nie ma ograniczenia, sala są dostosowane do ilości gości..

  • Czy w razie mniejszej liczby gości, niż przewiduje umowa płacimy za puste miejsca?

    Tylko przy dużych zmianach, ponad 10%..

Ślub w plenerze

  • Czy można zorganizować ślub w plenerze?

    Tak.

  • Jak wyglądają formalności?

    Wydajemy zaświadczenie Parze Młodej, z którym należy skierować się do Urzędu Stanu Cywilnego..

  • Jaki jest koszt organizacji ślubu w plenerze?

    500 zł.

  • Gdzie jest wyznaczone miejsce?

    Na tarasie.

  • Czy są zapewnione dekoracje, jakie?

    Tak, dywan, świeczniki, a za dopłatą również kwiaty..

  • Czy jest zapewniona muzyka?

    Jest możliwość włączenia swojej muzyki lub możemy zorganizować muzyka np. harfistkę, skrzypaczkę..

  • Co w przypadku, gdy pogoda uniemożliwi przeprowadzenie ceremonii na zewnątrz? Czy sala proponuje jakieś miejsce zastępcze?

    Można zorganizować w zadaszonym miejscu na tarasie lub w sali..

Noclegi

  • Czy w ofercie jest apartament dla Nowożeńców?

    Tak, apartament jest w cenie wesela..

  • Czy oferują miejsca noclegowe?

    Tak.

  • Czy miejsca noclegowe znajdują się w tym samym budynku co sala weselna?

    Tak.

  • Ile miejsc noclegowych posiada sala?

    7 pokojów 4-osobowych. Łącznie 28 miejsc..

  • Jaki jest koszt noclegów?

    80 zł / os. ze śniadaniem..

  • Ile kluczy/kart przewidzianych jest na pokój?

    Tyle, ile potrzeba..

  • Czy jest możliwość tzw. dostawki?

    Tak.

  • O której zaczyna się i kończy doba hotelowa?

    Elastycznie, zgodnie z potrzebami gości..

  • Czy jest możliwość przedłużenia doby hotelowej?

    Tak, jest możliwość..

  • Czy goście mają możliwość zakwaterowania przed weselem?

    Tak, jest taka możliwość..

  • O której godzinie i gdzie odbywa się śniadanie?

    Od 7 do 12, elastycznie ustalane z gośćmi..

  • Do kiedy należy potwierdzić noclegi?

    Potrzebę należy zgłosić 2 miesiące wcześniej, a 1 miesiąc wcześniej ostateczną ilość pokoi..

Drodzy Goście,

Z przykrością informujemy o zawieszeniu działalności Appassionaty na czas nieokreślony.